GÜNDEM
Yayınlanma : 01 Ekim 2025 19:00
Düzenleme : 01 Ekim 2025 19:01

Erzurum'da yaşlılar ve sağlıkçılar fidan dikti

Erzurum'da yaşlılar ve sağlıkçılar fidan dikti
Erzurum'da sağlık çalışanları ve yaşlılar, fidanları toprakla buluşturdu.

ERZURUMEKSPRES - Erzurum Şehir Hastanesi'nin Sağlıklı Yaş Alma Merkezi Koordinatörlüğünce 1 Ekim Dünya Yaşlılar Günü dolayısıyla İl Sağlık Müdürlüğü bahçesinde fidan dikme etkinliği düzenlendi.

Etkinlikte, Erzurum Vali Yardımcısı Didem Dinç Özay, İl Sağlık Müdürü Gürsel Bedir, Hastane Başhekimi Doç. Dr. İbrahim Hakkı Tör, sağlık çalışanları ve davetli yaşlılar, eştikleri toprağa fidanları dikip suladı.

Yaşlılarla yakından ilgilenen Vali Yardımcısı Özay, burada yaptığı konuşmada, 1 Ekim Dünya Yaşlılar Günü'nde güzel bir etkinlikte yaşlılar ile bir araya gelmekten mutluluk duyduğunu söyledi.

Erzurum Orman Bölge Müdürlüğünün destekleriyle fidanları toprakla buluşturduklarını aktaran Özay, "Yaşlılarımıza sağlıklı ömür diliyoruz, Allah onları başımızdan eksik etmesin." dedi.

İl Sağlık Müdürü Dr. Guesel  Bedir'de bu anlamlı günde ulu çınarlarla ağaç diktiklerini belirterek, "Fidanları yaşlılarımızın adına dikiyoruz, inşallah diktiğimiz fidanlar ağaç olup onlar gibi uzun ve güzel ömre sahip olurlar. Yaşlılarımıza hürmetlerimizi sunar ellerinden öperiz." diye konuştu.

Yorum Yaz
  • UYARI: Konuyla ilgisi bulunmayan, hakaret içeren cümleler veya imalar, inançlara saldırı, şiddete teşvik yorumları onaylanmamaktadır.